söndag 20 februari 2011

Många LEJON blev det







Många lejonvarianter och fler tilltänkta finns och matchande plagg.
Det här tyget blev klart ett tyg jag ville sy av direkt och roligt med fram och baksida, bodyn är sydd i stl 80, klänningen är i stl 92-längd 52 cm så det bästa är att utgå från längden vilken storlek man vill ha, går att ha länge, t-shirten är i stl 110, det här motivet lär bli omtyckt av många barn. Lejontyget designat av Johanna Ahlard och framtaget av Mjuka tyger,-Kameleont design. Enfärgat och mudd från JNY.

7 kommentarer:

Marina sa...

Å så fina! Jag förstår att du vill sätta saxen i det här tyget direk. För mig brukar det bli tvärtom med fina tyger, jag vågar inte klippa i dem.

emalee sa...

Åh så fina klädera du sytt av det underbara tyget. Tror att jag kommer att bli tvungen att köpa en bit av det där också.... Jättefint verkligen!!

laura sa...

Jättehärligt tyg! Och roligt med baksidan.... Söt klänning!

Therese W sa...

ÅÅÅ jag vill också ha lejonen ;)....super tuffa....

Ahlard sa...

Åh så underbara plagg!!!

KlaramedK sa...

vilka tjusiga kreationer!! och va kul med baksidan på plaggen/tyget!!

Åsa Tidqvist sa...

vad fina kläder du sytt! tyget är bara för läckert =)